Autor Wiadomość
Baletnica
PostWysłany: Wto 18:21, 02 Sty 2007   Temat postu:

Aleno, czy Ty musisz lamac regulamin?

(informuje ze regulamin zostal zaktualizowany. Polskie literki zawdzieczamy memu geniuszowi, ktory wpadl na to, ze przy Tak Waznym Poscie, moge pobawic sie w kopiowanie Smile )
Alena
PostWysłany: Czw 15:13, 09 Cze 2005   Temat postu:

Wzorową! Też mi coś Smile
Oczywiście żartuję Smile
Alena
PostWysłany: Wto 11:49, 07 Cze 2005   Temat postu:

Ja także przeczytałam regulamin jak przystało na wzorową użytkowniczkę forum - Alenę Smile
Dagmara
PostWysłany: Pon 16:58, 30 Maj 2005   Temat postu:

Nie tylko Alicja czytała regulamin - ja również i wiem już co i jak Smile
Baletnica
PostWysłany: Pon 16:48, 30 Maj 2005   Temat postu:

Ba! A jak?! Smile Mam nadzieję, że nie tylko Ty czytasz regulamin Smile
Alicja
PostWysłany: Pon 16:39, 30 Maj 2005   Temat postu:

Widzę, że władasz forum jak prawdziwy cesarz Smile
Baletnica
PostWysłany: Pon 16:22, 30 Maj 2005   Temat postu: REGULAMIN (aktualizacja 02.01.2007)

A więc jeśli jest forum to muszą być też normy na nim panujące, czyli regulamin :

1. Moderator odpowiedzialny jest za ład i porządek na forum. Nie musi on tłumaczyć się innym użytkownikom (z wyjątkiem administratora) ze swoich decyzji.
2. Zadania moderatora, to:
a) usuwanie postów obrażających innych użytkowników oraz tych, które zawierają słowa powszechnie uważane za wulgarne,
b) usuwanie tematów, które straciły już swój "termin ważności", czyli takich, które nie są odwiedzane zarówno przez autora, jak i innych użytkowników forum,
c) Moderator powinien kasować "śmieci", czyli tematy, które nie wnoszą nic na forum, a także tematy skierowane do jednej, konkretnej osoby,
d) przenoszenie tematów, które nie pasują na forum, na którym zostały opublikowane,
e) służenie pomocą użytkownikom, reagowanie na ich prośby / zawiadomienia, które mają na celu lepszą organizację forum.
3. Nazwę użytkownika można zmienić pod pewnymi warunkami.
4. Przed założeniem jakiegokolwiek tematu należy zorientować się, czy podobnego nie ma już na forum. Nie ma sensu pisać dwa razy tego samego.
5. Przed opublikowaniem tematu / postów, należy upewnić się, że zamierza się opublikować go we właściwym dziale / temacie.
6. Konta zawierające słowa obraźliwe / powszechnie uważane za wulgarne, będą od razu usuwane, bez wczesniejszych ostrzezen i upomnien.
7. Należy unikać pisania dwóch, lub więcej postów pod rząd. Można to zrobić tylko, jeśli od napisania poprzedniego posta minął tydzień.
8. Posty powinny zachować poprawność ortograficzną (zwłaszcza prace publikowane na forum "Twórczość własna").
9. Posty i tematy nie powinny obrażać innych użytkowników forum.
10. Użytkownik, który zauważy pewnie nieprawidłowości w działaniu forum, powinien zgłosić je moderatorowi / administratorowi.
11. Posty i tematy nie powinny być skierowane do jednej osoby. Od tego jest PW.
12. Skargi dotyczące pracy moderatora należy kierować bezpośrednio do administratora i samego zainteresowanego.
13. Osoby, które zarejestrowały się na forum i w ciągu 5 dni od rejestracji nie napisały żadnego posta, będą usuwane.
14. Regulamin może ulegać zmianie, dlatego warto często tu zaglądać.

Nieznajomość regulaminu, nie zwalnia z jego przestrzegania!

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group